Preverjena Nemška kakovost | Dostava brezplačna

Pogosta vprašanja

Kako lahko spremljam svoj paket na spletu?

Po pošiljanju paketa boste prejeli potrdilo o pošiljanju od nas. Med drugim boste našli številko pošiljke, kot tudi povezavo do spletne strani pošiljatelja.

Stanje naročila si lahko kadarkoli vidite tudi na računu stranke pod ustreznim naročilom. Tam boste našli tudi povezavo, s katero lahko preverite zgodovino dobav na spletnem mestu pošiljatelja.

Zakaj nisem prejel potrditve naročila?

Prosimo, preverite svoj spammail, da preverite, ali je potrdilo naročila ali e-poštna potrditev pošiljanja morda pristala tam. Prav tako, morda niste pravilno vnesli e-poštnega naslova ali pa postopek naročila še ni končan. V računu stranke pa lahko kadar koli preverite, ali smo prejeli vaše naročilo. Če je tam naveden, je naročilo preneseno na nas.

Kako lahko spremenim ali prekličem naročilo?

Na žalost ni mogoče spremeniti naročila. V tem primeru prekličite naročilo in ustvarite novega.

Če želite preklicati naročilo, nas kontaktirajte neposredno po e-pošti ali telefonu.

Ko je naročilo odstavljeno, preklic ni več mogoč. Prosimo, ne sprejemite paketa pri dostavi pošte in povejte poštarju, naj jo takoj vrne. Takoj, ko prejmemo vašo vrnitev, vam povrnemo kupnino.

V tem primeru nas  kontaktirajte po e-pošti ali telefonu, da bomo vedeli, da nam bo naročilo vrnjena. Vnesite številko naročila, da bomo vašo zahtevo hitreje obdelali.

Kako hitro bo moje naročilo odstavljeno?

Če vaše naročilo prispe do 12.30 .m. in so vsi izdelki na zalogi, bo odstavljeno na isti poslovni dan. Če artikla ni na zalogi, vas bomo po e-pošti ali telefonu obvestili, da poskrbite za delno dostavo, če želite.

Čas dostave?

Čas dostave paketov v Sloveniji  je 2-4 dni, občasno pa lahko tudi maximalno do 7 dni.

Glede na sledenje pošiljke je paket že dostavljen, vendar nisem prejel nobene pošiljke.

Včasih se zgodi tudi, da poštar pošiljko preda drugemu družinskemu članu ali sosedu, če vas ne najdejo. Zato vprašajte te ljudi, ali je bila pošiljka prejeta za vas. Poštar je lahko paket odstavil tudi v kraju v bližini vašega doma ali stanovanja. Prosim, preverite. Če ne velja nobena od teh okoliščin, se obrnite na svojo pošto. S pomočjo vaše številke pošiljke vas zagotovo lahko obvestitjo o tem, kje je vaš paket.

Glede na sledenje, moje naročilo je na poti nazaj v Eteria-shop zakaj?

V tem primeru pošiljke verjetno ni bilo mogoče dostaviti. Pišite nam po e-pošti ali telefonu in ponovno vam bomo poslali naročane izdelke. Preverite dostavni naslov skupaj z našo službo za stranke.

Ali lahko storim karkoli, če sem prejel poškodovan ali nepravilen element?

V primeru okvare artikla ali napačnega artikla, ki ste ga naročili, nas o tem obvestite po elektronski pošti ali, da vam lahko čim prej zagotovimo nadomestno dostavo.

Ko prejmete nadomestno dostavo, ste nam v roku 30 dni dolžni vrniti prvo dobavljeno blago. V vsakem primeru bomo krili stroške okvarjenega artikla ali napačne dostave.

Je dostava možna na željeni datum?

Če vam vašega paketa ne pošljemo takoj, saj izdelke potrebujete le kasneje, vnesite želeni datum ob naročilu v polje za komentarje v nakupovalni košarici.

Bi rad kaj poslal nazaj?

Nudimo vam izdelke najvišje kakovosti in vam zagotavljamo 100% zadovoljstvo. Če artikli ne izpolnjuje vaših želja, ga lahko vrnete ali nam ga zamenjate v 30 dneh, ne da bi naveli razlog. (zapakirani neodprti izdelki,artikli)

Vračila brez predhodnega obvestila ne bodo sprejeta! Kontaktirajte nas po e-pošti.

Ko prejmemo vašo vrnitev, vam vrnemo celotno vrednost blaga na vaš račun v 7 dneh ali zamenjamo blago po vaših željah. Stroški dostave ne bodo povrnjeni.

Updating…
  • V košarici ni izdelkov.